Jaha, återigen.. en veckas uppdatering

Min käre barndomsvän har fått sin efterlängtade bebis nu!
En liten tjej blev det.
Grattis till er Alex och Marcus.
22 augusti.
Hoppas på att snart få komma och hälsa på och se den lilla tjejen.
Paket har vi köpt också hihi. myys.

Måndagen blev till att jobba, igen.
Helt slutkörd efter helgen kände jag.
Men ledig tisdag, skönt det.
Hann dock inte känna efter så mycket på ledigheten..
Jobbade även onsdag, visst ganska kort pass.
Men iaf.
Har nog inte gjort något speciellt alls början på veckan.

Tillslut blev det fredag.
Yeey, äntligen,
lönen kom!

En gubbe från VärmdöBostäder kom hit och kollade på vårt badrum,
är typ sprickor i taket.
Snart får man väl grannen på besök,
haha som kaffe reklamen.. "när du får oväntat besök..."

Nej men iaf, han kollade på det, tog inte lång tid alls,
pratade och gick.
Då gjorde vi oss i ordning för en lång dag att se fram emot,
åkte till Siv och Bengt för att hälsa på och fika med dom.
Var där en stund, sen blev det till att åka och stoor handla :)
iiihh, diggar att komma hem efter storhandling och packa upp allt haha.
Vi var överallt ungefär,
handlade lite här och där.
Men det var värt det!

Åkte hem och slängde in allt i kyl, frys osv.
Sen drog vi till mamma på en fika.
Trevligt det.
Skulle åkt in till stan också, träffa min skrutt Jossi..
Men hann inte det, klockan blev massor.
Och hon åkte ju till Grekland dagen efter på morgonen, så..
Vart ingenting av det..
Får träffa henne när hon är hemma igen :)

28 aug, grattis till dig Jossi på din 20 årsdag.
Wiiee. Du börjar bli gammal min vän!
Hoppas du har det toppen i Grekland också ♥
Ses snart.

Skulle träffat Zandra och Christopher igår, lördag.
Men så ringde mamman till tjejen jag jobbar med några timmar i månaden,
och frågade ifall jag kunde jobba.
Så jag gjorde det.. det var skoj!
Var hemma runt 22.30 igår kväll.
Blev att gå och lägga sig direkt, i stort sett..
Upp och börja jobba idag klockan 8..
Försov mig, såklart..
Vaknade 20 i 8.. men jävlar vad jag var snabb imorse! :)
I made it.

Jobbade till 15.00 idag,
sen skulle Zandra och Christopher kommit hit på middag,
eftersom vi flyttade det till idag istället.
Men då har Zandra blivit sjuk, onödigt att bli sjuuuk ju!
Det var tråkigt..
men vi får ses i helgen eller veckan :)

Nu är det snart dags att gå och lägga sig igen,
har haft en toppen kväll med min älskling.
Vi var och handlade lite idag på eftermiddagen,
efter att vi ätit super god tacopaj! muuums.
Iaf, vi köpte en film och massaaa gottigt & onyttigt!
Så har vi bara gosat i soffan..

Eller ja haha till pensio-Smulan ringer och frågar ifall vi kan sällskapa henne,
då har hon fått för sig att plocka päron, och fick även med sig äpplen hem..
Vilka ideér :)
Hon följde med oss upp, skulle kolla på hur det blev med soffan osv.
Så hade vi godis, mmmhhm, Smulan vart sugen haha.
Då vill hon åka till Coop helt plötsligt, för hon vill ju också ha godis.
Vi tog oss dit, var hemma igen för typ en timme sen, och vi kollade klart på våran pausade film haha.
Den var så sjuukt bra!
"Sexdrive" heter den. Kul som fasen :)
Har nog aldrig varit så tyst under en film haha så den måste vart riktigt bra.

Nu har frugan redan gått och lagt sig,
hon ska upp tidigt imorgon, ska först lämna Pyret hos farbror doktorn eftersom hon ska steriliseras :)
sen ska hon på ett "möte"..
Stackars min älskling som har fått ryggskott också ju, så hon är sjukskriven sen en vecka tillbaka.
Men ont har hon haft i flera år. Bra att hon äntligen tagit sig till doktorn!

Jag får sovmorgon imorrn!
Wiiiee :)
Är super duper trött så går och lägger mig nu.
Mysmys.
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0