Tester, alltså har jag tråkigt

"Tre saker testet"

Tre saker jag inte förstår mig på:
att ljuga, snacka skit, hitta på rykten
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: datan, högtalare, mobilen just nu.
Tre saker jag gör just nu: trycker på tangenter, kollar på skärmen, sitter som en pascha
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till Afrika och lämna saker till fattiga barn och familjer, sova i ett tält i en stor rondell, åka till Norge och London
Tre saker jag kan: somna om, glömma bort att tiden går fort, mycket om katter
Tre saker jag inte kan: sånt som har med blommor att göra, laga mat, acceptera vissa människor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Sean Kingston, Volbeat, Amy Mcdonald
Tre saker jag skulle vilja lära mig: mer om funktionshinder, ibland laga mat, gå upp på morgonen
Tre favoriträtter: Potatismos med grillkrydda, kyckling, elins spagetti och köttfärssås

"Mode-testet"
Beskriv din stil med 3 ord: inte så feminin
Vad innebär mode för dig?: baggy och baggy, inget annat är mode för mig :)
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?: new yorker, stadium, MQ (dock bara för trosorna)
Vad är din favorit i höst?:
inte vet jag, ta det när det kommer
Hur mycket shoppar du för i månaden?: heelt olika, ibland inget alls, ibland för mycket
Dyraste plagget respektive billigaste?: dyraste vet jag inte, billigaste är linnen i Spanien för 10 kr styck haha!
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?: ja
Brukar du tröstshoppa?: inte vad jag tänkt på
Högklackat eller lågklackat?: fyfan jag stukade foten i Bulgarien av en klack som inte ens fanns på skon
Vilken är din drömväska?: Adidas väska, som jag såg på.. Stadium
Vilket blir ditt nästa köp?: det återstår att se sörru B-)
Favoritplagg just nu?: Björnborg trosor, adidaströjor, min nya puma t-shirt
Favoritaccessoarer?: Örhängen, halsband, min ring

"Övrigt"

Hur bor du: med min älskling och två katter
Brukar du komma i tid: prick
Hur lång är du: 1,67 tror jag det var
Kan du laga mat: nej
Vad jobbar du med/pluggar du: gruppboende
Vad har du på dig just nu: adidas tröja, mjukisbyxor, mina katt tofflor haha :)
Har du någon fobi: ja det har jag, vilket det ena börjar lätta :)
Hade du en bra kväll igår: jobbade, men det gick bra
Vilket är ditt senaste inköp: hmm.. sport bh
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: ja, vems annars?
Vad hade du sönder senast: ett glas när jag diskade
Vem snackade du med senast: försäljare, usch
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola!
Alkoholhaltig favoritdricka: ÖÖÖÖL
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör aldrig något dumt hihi
Saknar du någon just nu: mormor när denna fråga kom.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det säger jag väl inte.
Någon jag stör mig på: Värmdös idiot
Intressen: mysa, umgås, slappa
Senaste person du kramade: Elin
Senaste person du ringde: Elin
Senaste person som ringde dig: försäljaren
Vad drack du senast: kaffe
Vill du ha barn: jaaa
Längtar du till din nästa födelsedag: ja det gör jag väl
Har rakat dina ben någon gång: haha men ja?
Är du sugen på något nu: nja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oj.. mellan 3-5
Använder du hudkräm: på vintern
Attraheras du av män med skägg: inga män
Micro-pop eller poppa själv: inget, eller isf microoo
Brukar du baka: neeej!
Röstade du i det senaste valet: nej det fick jag inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja det är jag, oftast
Vilken låt lyssnade du senast på: Amy Mcdonald - Youth of today
Har någon annan sovit i din säng inatt: jaaa, min älskling, i våran säng
Vad tycker du är äckligt: spenat
Har du pengar på mobilen:
japp

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0