Nya soffan har kommit!

Onsdagen kändes som en jätte lång dag :)
Började med att Jakob kom hit runt 10.30.
Blev en kaffe och sen åkte vi ut och övningskörde.
Frugan hängde på för att se hur jag körde med Jakob,
hon har ju fått höra att det är skillnad med honom haha.
Så vi tog en sväng till Saltarö, åt frukost, drack mera kaffe och fikade.
Jätte trevligt :)

Sen åkte vi och hämtade Smulan på hennes jobb 16.00
och skjutsade henne till Björknäs, tror jag det var, för hon skulle fixa sina naglar.
(Tant varning :)

Det tog fanemig aldrig slut där borta!
Blev något rastlös..
Så jag och Elin åkte till någon djuraffär och köpte kattmynta som man sprayar på klösbräda osv,
så dom inte ska klösa på nya soffan istället!
Och haha när vi kom hem testade vi, och dom blev som galna på det där.
Ryckte i hela kroppen på dom och dom bara for runt som tokar :)
Hoppas det funkar när soffan kommer hem då.

På tal om soffan så har den kommit idag!!!
Yeeey!
Så den blir hämtad idag :)
Åh så snygg den är.

Torsdagen blev till att jobba kväll.
Haha gjorde samma grej igen när dom ringde..
Pinsamt, igen.

Trodde såklart det var larmet,
Elin frågar om det var någon som ringde.
Inte vet jag, svarar jag.
Och kollar på telefonen, såklart är det någon där..
Så jag "Hallå?"
-Godmorgon, jag tänkte jag skulle vara snäll att inte ringa innan kl. 9.
Så sover du, jag ba oh shit! Säger hon.
Haha roliga dom är, sådär på morgonkvisten :P

Idag är det fredag, sovmorgon till 11.00 ungefär :)
Skönt.
Då ringde jobbet och jag fick några tider för nästa vecka.
Great.

Nu sitter jag här som en padda,
dricker kaffe och har det toppen.
Ska hoppa in i duschen också..
För sen ska jag iväg, hämta Felix och Hampus på förskolan.
Sen hem till Smulan och Jakob, och vara barnvakt.
Mysmys!

Jakob och Elin kommer att ha fullt upp med sofforna, hämta och lämna osv.
Förmodligen blir våran gamla soffa såld också, hoppas hoppas.
Så får man bort den!

Nää nu är det dags att göra lite nytta.
Kan inte sitta här hela dagen heller.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0