Vilken toppen söndag

Nu har det gått typ.. en vecka sen jag skrev sist.
Men så blire ibland!
När man är en buissnies woman ;)


Veckan blev det inte så mycket av, förutom jobb heeela veckan.
Grymt.

I fredags blev det en trevlig kväll hos Amanda och Camilla.
Drack litegranna, men blev jätte lugnt.
Vi spelade Guitar Hero och Singstar.
Toppen kväll!

Vi ägde mikarna, JAG OCH CAMILLA. haha inte Elin och Amanda inte ;P
We are kids in America.. medan skivan hackar och låter inget.
Jag och Camilla fortsätter sjunga.
Aaajdå....
Hoppas grannarna sover med öronproppar.

Jakob och Malin kom och hämtade oss, så Malin tog våran bil tillbaka.
Vi var väl hemma runt 1 tror jag.
Inte så farligt :)

Sen blev det lördag, upp vid 10-11.
Skulle hjälpa Smulan och Jakob med flytten.
Så vi höll på hjälpa dom mellan 12.00-21.00.
Snacka om att man var helt slut igårkväll..!

Idag är det söndag, var bestämt en söndagsfika med Janne och Maria sen två veckor tillbaka.
Så vi åkte dit idag :)

Gu så trevligt det var.
Super glad att vi åkte dit.
Vi var där runt halv 3 idag, och det var en planerad fika.
Men blev middag också :)
Vi kunde inte slita oss därifrån hihi.
Så det blev att vi åkte hem runt 6 tiden.

Lill trollet Elias kom ihåg mig också :)
Kul det.
Sen kom Alex och hennes kille dit också och åt.
Skit skoj.
100 år sen jag träffade allihopa.

Var tvungen att köpa blommor haha.
Ska man göra sånt också :)

Nu är det dags för "I en annan del av köping" :D
Så. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0