Dagens

Dagens vill ha: godis!!
Dagens klädsel: mjukis och stooor tröja
Dagens frisyr: gårdagens, halva dagen.. sen pott frillan
Dagens låt: Red
Dagens planer: om inte jag får adoptera så snor jag en unge haha noo..
Dagens saknad: inget idag vad jag vet, älsklingen bara som vanligt ;)
Dagens dummaste: att jag skulle ringa min doktor idag, när det är söndag.
Dagens misslyckande: att vi inte vann på skit spelet
Dagens drog: cigg och Bingolotto?
Dagens köp: har inte ens gått utanför dörren idag.
Dagens godis: gurka och dipp?
Dagens humör: heelt hyper och städhumör..
Dagens roligaste: när jag och frugan pratade om när vi var i spanien och åkte karusell hahaha, och Tobbe i "I en annan del av köping" såklart.
Dagens bästa: en super mysig kväll med älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0