Dagens

Dagens vill ha: körkort.. och cider..
Dagens klädsel: ja vad kan det vara.. baggy och adidas tröja, såklart..
Dagens frisyr: icke bad hair day
Dagens låt: ehm.. alla lindas typ 5 ut-tjatade? :)
Dagens planer: inför imorgon att jag ska vara klar när älskling slutat jobba så vi ska kööra :D
Dagens saknad: Familjen Ögren
Dagens dummaste: min äckliga jävla dröm.. förstörde min förmiddag..
Dagens misslyckande: haha min körning.. när Elin fick ta över..
Dagens drog: kaffe antar jag
Dagens köp: ingenting
Dagens godis: ingenting faktiskt.. tror jag! ;)
Dagens humör: glad
Dagens roligaste: trevligt sällskap och en toppen kväll

p.s. jag har världens finaste tjej som jag älskar mycket mycket mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0