Glömde en dag i bloggen, oj oj oj ;)

Idag är det måndag, ny vecka och nya äventyr höhö.
Neeedå.

Igår orkade jag verkligen inte skriva något i bloggen.
Hade nog inget skoj på hjärtat heller.
Men det är som vanligt ;)

Men vad gjorde man igår då.. minns inte ens haha.
Jo men frugan kom hem och hämtade mig vid 3 tiden, så körde jag litegranna hihi.
Jag tycker det gick såå bra, det tyckte däremot inte Elin..
Fick höra "Du får aldrig mer köra min bil.. du får köra med jakob.." blablabla..
Hahaha men hon är söt också. förstår henne ändå :)



Åkte till Willys och handlade lite. lite lite faktiskt.
Sen blev det förbi Smulan och Jakob en stund, en kvart kändes det som.
bara sa hej, vink vink sen gå.. typ..

Åkte hem och åt super god mat,
också som vanligt.
Alltid toppen middag :D
Älskling är ju så duktig..
Blev kyckling med ris.
Men såndär gooood kyckling grej!
Muuummmss...

Sen blev klockan 19.00.. kan ni gissa vad som hände då?!
Söndagsnöjet nu för tiden.. ja vad kan det vara..

20.30 var det mitt favoritprogram med mina favoriter.
"I en annan del av köping".

Igår blev det en "sen" kväll.
Haha vi har fastnat för ett skit spel med bollar och grejer.
Man blir ju helt beroende fasen.
"Bara en gång till sen ska jag sova....." bara en gång till... och så fortsätter det..

Nu sitter jag här med handduken på skallen,
gick upp vid 20 i 9 tror jag klockan var..
Jobbar idag, börjar kl 13.00, skönt :)

Så nu blire göra sig i ordning, sen gå den lååånga vägen till jobbet haha.
Knappt en minut..
Puss på det.

Ni har väl inte glömt länken där nere där det står "Kommentera, kompis!"?
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jag är så irriterad över att blåsningen och i en annan del av köping går samtidigt...morr. brukar se det sistnämda på internet sen!

2010-01-25 @ 13:27:53
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Älskar i en annan del av köping ! ha en bra kväll !

2010-01-25 @ 20:12:25
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: nadja

tja vännen :D Vad har du för doig nu för tiden.. har inte läst din blogg på JÄTTE länge ;)

2010-01-25 @ 22:20:22
URL: http://supernadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0