Godmorgon godmorgon, söndag

Nu har min älskling åkt in till tandläkar akuten :(
Hon såg ut som Pigan Lina i "Emil i Lönneberga"..
Stackars älskling..

Hel skumt, hon började ha ont..
Sen sa det pang så blev hon svullen på hela höger havlan av ansiktet..
Som jag sa till henne, det såg ut som hon hade en karamell i kinden.
Eller som en hamster som hon sa.
Men ändå hade hon inte ont i tanden har jag för mig.
Knäppt, tycker jag.

Håller tummarna för dig hjärtat att det går toppen hos farbror tandläkarn.

Hoppas magen är pepp för lite glass ikväll.
Ska förhoppningsvis bli söndagsnöjet ikväll haha, bingolotto.
Håll tummarna för oss att det blir en miljon den här gången då.
Tycker att det är våran tur snart...

Vinner vi en miljon så ger jag en 1000 lapp till alla som hållt tummarna haha.

Jag sitter här just nu som en padda och dricker kaffe.
Ska väl äta frukost snart också..
Men man är ju så dum som dricker kaffe innan frukosten, det mättar ju magen! :)

Är hel pepp på att jobba imorgon.
Ska bli grymt kul!
Hoppas det går som det ska :)

Jag är som besatt av denna låt.
För tillfället haha, snart är det annan låt som ligger på top listan ;)

Sheryl Crow – Strong Enough - Live

Testar att lägga in den som en länk.
Vet inte om det funkar, det är första gången jag gör det.
Men hoppas det funkar, så kan ni också höra vilken jag menar!


Om den nu skulle funka, vad tycker ni om låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0