Godmorgon världen

Fasen så härligt det var att vakna "sent" idag, kl. 11 gick jag upp ungefär.
Älsklingen kom hem på lunch då. Bra tid att vakna faktiskt.
Börjar ju bli van att lägga mig tidigare och gå upp tidigare, och det är faktiskt skönt.

Fick äta ost och kex ensam igår.. :(
Frugan gick och la sig då satt jag uppe och käkade haha.
Kändes som att man tröståt eller något sånt! haha men men.
Gott var det iaf :)
Satte mig sen med en bok och läste lite i soffan.
Just nu läser jag "Otryggare kan ingen vara".
Den är hyffsat bra, men halv seg. Kanske därför jag hade ett uppehåll med boken några månader (?)..
Dum som jag är så la jag mig såklart ner, la handen i boken för att veta vart jag var och skulle "vila" lite.
Vaknade ungefär en timme senare, snark haha.

Men som tur var så kunde jag somna om på en gång när jag la mig i sängen.
Måste ha sovit riktigt gott inatt. Fick vända på kudden, suck.
Vaknade av att jag pruttade på min älskling och hon muttrade om hur äcklig jag var som pruttade på henne.
Hahaha kul är det. :) men det gick över fort tydligen hon skrattade sen.
Och.. jag hade duntäcket på mig, som jag aldrig har. och "mitt" täcke låg på golvet.. (?)
Ingen aning om hur det kommer sig. Men men.

Just nu sitter jag som en slubb här hemma och funderar på att bli en ny och fräsch människa och hoppa in i duschen. Och fixa sig lite granna kanske.
Kan ju inte sitta som en padda hela dagen bara för att jag är ledig :)
Men det är ju såå skönt att bara lata sig, lyssna på musik på nästan högsta volym och bara vara.
Vi skulle åka till Malin idag och äta middag, men frugan orkar inte. Så det blir inget av det.

Längtar till imorgon, då är det bingolotto hahaha.
Trött jag blir, det är ju halvt mobbat ;)
Pensionärsvarning på hög nivå...
Efter det är det "I en annan del av köping" igen.
Åh vad jag diggar det!

Jossi, min skuttvän.
Din kommentar här på bloggen, love you.
Du kommer alltid att vara den du är för mig, och alltid varit.



(När jag och Jossi umgicks för första gången, Skansen 2005. Haha skrotbilden)



(Haha den störda natten fram till dagen!.. 2007?)



(Sunny Beach 2007, bästis.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Hej hopp här sitter jag och funderar oxå på att hoppa in i duschen, ha en trevlig slappar dag Emlan puss puss

2010-01-16 @ 14:25:20
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Jossi

Hihi fina bilder du hittat, vi har haft bra roligt du och jag! :D Love you bästa Emlan <3

2010-01-18 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0