Jahapp, 8.00, lördag, ledig. och klarvaken...

Varför funkar det att vara pigg och allert när man är ledig?
Och typ aldrig när man ska upp och iväg att jobba?
Suck.


Nu sitter jag här med kaffe, jaa redan kl 8.
Det blev så, iaf. haha.

Men faktiskt så är det skönt att vara uppe.
Det tråkiga är väl att jag kommer vara heelt död sen.
Eller helt uppspelt och övertrött och kommer inte kunna sova ändå.
Får se hur denna dagen slutar haha.

Kul att man inte ens hade lust att somna inatt,
var rädd för att drömma samma dröm inatt igen.
Hur kul är det...
Sjukt jobbigt.
Drömde som tur är inte samma dröm.
Men istället blev det en riktig mardröm..
Har väl sin grej det med att jag inte kunde somna om imorse när Elin gick..

Läste igårkväll, blev inte i körkortsboken, men "läsboken" eller vad fasen det heter.
Iaf, "Vår lilla hemlighet", jag trodde jag skulle spy.
Ett antal gånger.
Usch.
Så hemsk.
Och hur hemska människor kan vara, förstår jag inte.

Är det någon som läser/läst den som håller med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0