Kul med läsare + lööön. - Snöstorm.

Min blogg fungerade inte igår efter ett tag, men hann kopiera det jag skrev.
Så läs det som att det var igår, orkar inte ändra...



Fick en massa kommentarer, från helt okända.
Det är lika roligt varje gång, så fortsätt ni haha.
Man blir mer pepp att skriva när man vet att någon läser den också.

Vad är det för mening annars?

Dagen idag känns som en stressig dag med tusen saker.
Haha ja så är det verkligen inte..
Det är bara att jag är såå seg på morgonen.
Tar ju en halv dag att göra sig i ordning.

Men vi kom iaf iväg vid 1-halv 2 tror jag.
Tidigt enligt mig..
Då åkte vi och handlade, som vanligt haha, känns som det är vad jag skriver om..
Handla handla handla..
Iaf, efter det.. hmm.. vi åkte hem och fixade med våra två bilder som vi köpt ramar till.
Äntligen!
Så nu sitter en bild på Selma uppe på väggen också :)
Fin tjejen..
Och ja en annan söt bild.

Så var det Riskettan 17.00, som jag verkligen INTE sett fram emot.
Fyyyfan.
Visste att jag hade 3 timmar framför mig.
Sitta stilla, vara tyst, och inte vara där med någon man känner.
Usch.
Men det gick, bra faktiskt.
Tiden gick hyffsat fort.
Plus att dom lagt in en rast på ca 20 min.
Great.

Men, så otroligt skönt att ha det gjort nu.
Annars hade jag bara suttit med ångest inför nästa gång ifall jag skulle "avbokat" det och skjutit upp det.
Så, toppen Emlan, duktigt gjort, nu slipper du tänka på det mer.

Jakob kom och hämtade mig vid 20 tiden, fast vi var klara 20.30 ca.
Suck.
Åkte till dom, där frugan och Smulan var.
Smulan och Jakob skulle åka och handla.
Så vi skulle vara barnvakt åt Felix och Hampus, men.. kul det var då.
Dom soov ju :(
Men hade ju inte förväntat mig något annat heller ifs haha dom ska ju sova vid den tiden.

Sen kom dom "hem" med mat från Donken, yeeey.
Så fick man fetto mat idag igen då ;)
Alltid lika gott. tyvärr.. och magen växer väl lika mycket varje gång.
Men vet ni vad.. det skiter jag i.
Jag äter hellre gott och mår bra haha.

Fast till sommaren kommer väl skiten av att man ätit så mycket dåligt haha.
När magen är "för stor" för att visas offentligt. men jag brukar oftast inte bry mig ;)

Vi var väl hemma runt 23 gissar jag på.
Vilket jääävla väder det har varit idag!
Skit rent ut sagt.

Typiskt, när vi väl är lediga både jag och Elin, och jag vill köra massa hela dagen, typ.
Så är det snöstorm!
Vems idé var det.....

Menmen. idag har iaf lönen kommit. Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0