Pigg och glad, fredag idag

..det rimmade nästan..

Igår var jag helt död, orkade inte skriva nånting.
Vi åkte till Smulan och Jakob och sa hej, mer än så hann jag inte.
Jakob och jag åkte ut och jag fick övningsköra lite :)
yeeey.
Vänja mig vid bilen osv.
Helt olik den andra jag kört. Så är det ju..
Men sen körde jag hem, wiiee..
Jätte skoj :)
Och snygg parkering blev det haha plus på det.

Sen var vi bara hemma och tog det lugnt.
Vaknade idag vid 11.30, gick upp och duschade på en gång nästan.
Så kollade jag på Hair den var på tv. åh diggar den.

Frugan kom hem för ett litet tag sen, så nu håller vi på göra oss i ordning för kvällen.
Vi ska äta middag strax, sen blire av till Linda som har lite halvparty :)
Ska bli trevligt det.
Men vi blir förmodligen inte långvariga.
Älsklingen ska upp super tidigt imorrn och jobba.

Jag ska få köra till Linda wiiiee..

Nu ska vi röra oss.
Blev en paus i skrivandet, haha middag you know.
Puss och hej trevlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0