Skit om 2009 eller något

2009

Årets bästa:
Studenten, 18 år, Spanien, en massa.
Årets värsta: tjaffs
Årets händelse: Student
Årets party: Flaket när vi tog studenten!! Saknar upplevelsen.
Årets mest otippade: Att man skulle bli nästan Bingolotto beroende hahaha
Årets dag: 26 november, 20 april, 8 juni, många mer säkert.
Årets present: Pyret och Leo
Årets tår: Min friska för en gångs skull
Årets person: Elin och hennes familj, mamma såklart, jossi och zandra. många mer.
Årets låt: oj, många
Årets film: Alvin och gänget, helt klart.
Årets bok: SÅLD
Årets minneslucka: hur ska man veta det? hälften vet man ju inte ens om..
Årets kyss: älsklingen såklart.
Årets natt: massa.
Årets ord: "lost in space", hajjaru? eller nåt
Årets citat: fan vet jag
Årets skratt: dom när man får ont i magen av att man skrattat för mycket
Årets mysigaste: älsklingen
Årets längtan: pengar, jobb, körkort, mormor
Årets äckel: Du din jävel
Årets månad: April kanske.
Årets gräl: Med mamma under sommaren.
Årets beroende: Godis, ÖL, cigg, skumtomtar, alltså ja. det gamla vanliga :)
Årets vill ha: bengal katt, massa pengar, glädje
Årets frisyr: åh, vissa frisyrer saknar man
Årets roligaste: mycket
Årets tråkigaste: en hel del det med.
Årets vårminne: 18 år
Årets sommarminne: Hela sommaren. Studenten är ett minne för livet
Årets höstminne: Spanien
Årets vinterminne: ett år med älsklingen
Årets smärta: att vännerna försvunnit.
Årets överrasking: med tanke på att jag har den flickvän jag har, så är det mycket överraskningar :)
Årets läskigaste: skräckfilmerna man har sett haha
Årets konstigaste: jag själv
Årets nyårslöften: bli en bra människa

Man kommer ju knappt ihåg vad som har hänt vilket år :S
Skit svårt ju haha

Jag och Zandra på flaket


Kommentarer
Postat av: KUNGEN :D

Haha Emlan jag tror att där det står årets tår så menar dom nog när man gråtit :P och inte dina mike tyson tår :D haha du e så jävla söt

2010-01-14 @ 23:30:28
Postat av: Jossi

Verkar som ett bra år hihi, och glöm inte att jag aldrig försvinner <3

2010-01-15 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0