Vuxentest, haha herregud.. får se om det är illa eller inte ;)

Men som sagt, vuxen vill jag aldrig bli :)


Vuxenpoäng:
flyttat hemifrån [x]
lagat ett mål mat [x]
spontant kommit på att huset ser rätt smutsig ut [x]
gjort något åt det smustiga huset [x]
kört en maskin tvätt [x]
kört två maskiner tvätt [x]
druckit i annat syfte än att bli full [x]
tagit körkort [ ]
ringt mina föräldrar enbart för att jag ville höra hur de mådde [x]
funderat på om jag äter tillräckligt med nyttig mat [x]
börjat äta nyttigare mat [ ]
använt egna pengar till att köpa mat [x]
börjat följa en dokumentärserie [ ]
köpt vin i present [ ]
betalat hyra [x]
handlat på ikea [x]
börjat prenumerera på en dagstidning [ ]
funderat på vad jag vill åstadkomma med mitt liv [x]
köpt en cykelhjälm [ ]
promenerat utan i förväg bestämd destination [x]
börjat uppskatta kaffe [x] (innan)
motstått frestelsen att skratta åt en korkad person [ ]
skickat vykort från en utlandsresa [x]
besökt ett museum av egen fri vilja [ ]
vattnat blommor [x]
regelbundet börjat stöda välgörenhet [ ] (när jag blir rik ska jag)
insett att utseendet inte spelar roll [x]
diskat [x]
parat ihop strumpor [x]

totalt: 20/29

jaha, vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0