Förmodligen toppen tisdag

Hoho-

Idag har jag vart duktig och tvättat, yeey.
När älsklingen kom hem från jobbet var vi hemma och åt super middag!
Dendär taco kycklingen :)
Såå gott.

Sen blev det av till Saltarö runt 20.00 och fika med mamma, Malin, Elsie och Leffe.
Trevligt är det.
Så fick vi med oss mamma hem också, hon ska klippa sig imorgon och alla vi är klara runt 12 så då blire fika!
Det diggar jag.

Nya headern uppe nu!
Om ni andra ser den också?
Hoppas det. blir knäpp annars :)

Till rubriken menas det att jag ringt ett ställe och frågat om dom behöver vikarier,
och idag fick jag reda på att dom behöver, så imorgon ska jag dit. wiihoo.
Håller tummarna på det bästa.

Grattis frugan på namnsdagen också ;)
Snyggo.

Jag har bytt tillbaka till min gamla mobil.
Det är en fotomobil och den jag hade nu var musiktelefon.
Och jag är mycket mer för foton..
Så kanske blir en del mer kort nu på bloggen.
Lite roligare då!

Nu ska jag umgås, dricka kaffe (ännu mera)
Räckte tydligen inte med dom kopparna jag drack hemma,
OCH på Saltarö.

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

snygg header Emlan jag kommer ner den 3 aug stannar till den 9 puss och kramar

2010-07-20 @ 22:52:50
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0