Storhandlat!

Igår fick jag köra ny bilen, så sjukt mycket lättare allt blev!
Fick en hel del hopp i mig själv.
Great.

Vi köpte våffeljärn igår haha, får se den dag vi äter våfflor.
Och ny necessär fick jag :)

Idag har vi vart och shoppat mera!
Eller först var Elin, mamma och Tessan ute på shopping tur.
Köpt massor av grejer gällande bilen :)
Sen kom Elin och Tessan och hämtade mig, drog till Brisak och köpte hatthylla, 4 canvas tavlor, en stor som jag verkligen letat efter (New york, svart/vit men gula standard taxi bilar!)
åh så hittade jag en :)

Blev till att åka hem, fixa fixa fixa- lite, sen drog vi till Coop.
Där hittade vi ännu mera grejer! det är såå skoj.
Köpte ny hemtelefon (pensionärs-varning kändes det som nu när jag skrev det haha men var behövligt plus att jag är lite vuxen :), ny brödrost och små grejer. hihi.

På jobbet idag fick jag presenter igen :)
Dom är ju för go'a dom små liven.
Förra veckan fick jag en blomma+ kort, och av en annan fick jag choklad, fint inslagen rom tryffel doppad i choklad =)
Idag fick jag från "min" lilla kille, det var även hans sista dag,
ah det var ju jobbigt att andas...
av klumpen i halsen :)

"Glad sommar önskar X med familj.
Tack för ett toppenjobb du har gjort för X.
Vi är väldigt nöjda och tycker att det är synd att du inte kan fortsätta arbeta med X.
Kramar från ..."

Det var skrivet på ett kort som satt på en fin påse där det var hemligheter i hihi.
Var en mugg med mitt namn på, en påse med chokladpengar (haha sött det),
och te som luktade såå gott! :)
värdefullt det är.
Tur att man får gråta, annars hade jag kvävts idag :)
Kommer sakna dig jätte mycket min lilla vän.

Lägger in foto på allting sen.

Dagens vill ha: massor av nytt :)
Dagens klädsel: shorts och linne
Dagens frisyr: den var okej sen la frisyren sig B-)
Dagens låt: FAKTISKT Billionaire haha
Dagens planer: Handla :D
Dagens roligaste: mycket idag
Dagens saknad: redan när han gick ut från grinden och jag visste att vi inte skulle träffas :(
Dagens dummaste: inget vet jag
Dagens misslyckande: jag bara lyckas, nästan
Dagens drog: apelsinchoklad (jag tröttnar aldrig)
Dagens köp: oj oj oj :D
Dagens godis: chokladen såklart
Dagens humör: ledsen, sen arg, sen glad, sen ledsen, sen glad igen :)

Men nu är jag trött.. godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0