Uppdatering. efter 4 veckor...

Jahapp, dagarna bara går.
Man glömmer ju att blogga när man är en upptagen kvinna!
Haha.
Så är det bara..
Men ska väl försöka komma igång igen, om ni peppar upp mig ni som läser!
Och skriv kommentarer, inge kul att skriva annars :)
Men då vet man iaf att någon läser haha.

Malin klagade på mig idag att jag inte skriver.
Så får väl ta tag i det igen, någon annan som håller med henne kanske.
Resultat av våra snygga fotoramar!
21/2-10.
R.i.P mormor.
6 år sen!
Saknar dig min ängel.
24/2.
Amanda och Camilla var här på middag.
Dom hade Donna (deras hund) med sig,
och Pyret var skit arg på henne..
Skulle få ett foto på när Pyret fräser åt henne.
Här är en bild, hon ser fan ut som en perser!
Hahaha.
Men sen blev hon sådär super fin som hon alltid är :)
Omgjort igen här hemma, fint fint :)

Någon som håller med om att det är så otroligt härligt med detta vädret?!
Som är för tillfället...
Hoppas på att det håller i sig!
Man får ju fasen vårkänslor :)
vad tycker ni?
Två nya böcker har jag också hihi.
Köpte för ett tag sen men har ju inte bloggat så ;)
Välkommen till världen lilla Elton! :)
Malin (Elins syster) har fått en liten son.
Tisdag 9 mars.
Så idag blev det fika hos Malin.
Massa med folk var det, kändes det som iaf haha.
Grattis Malin till en fin son, och grattis till er andra som blivit något nytt till den lille mannen.
muuums!!!
söta små trollen. stolt kusin! hihi.
Hahaha mupp Elsie och company :)
TACK FÖR EN TREVLIG DAG GOTT FOLK.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att ni kom, var en supermysig dag. Och tack för den underbart söta bodyn. Han kommer bli sååå snygg i den.



Byrån ni har under tvn är en sådan jag vill ha i sovrummet. Fint vart det. :D



Sen glömde du skriva om er nya inneboende osså :P

Kram

2010-03-14 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0