Torsdags update

Måndagen blev ju till att gå ner till centrum till tant doktorn.
Fyfan säger jag bara.
Usch.
Hon tog kål på mig.

Var ju på anställningsintervju igår.
Det känns som att det gick super bra.
Men man ska ju aldrig hoppas. typ.
Eller jo hoppas men inte förvänta sig något..

Som resurs till ett barn på en förskola.
Yeeey.
Jag vill ju verkligen det..
Så.. håll tummarna för mig.
Isf, börjar jag jobba redan 1 mars.
Perfekt, jobbar på det här dagiset till 24e.

Idag är det torsdag,
frugan och mamma kom hem  till oss vid 16 tiden.
Och då hade jag fått en bok av min älskling,
åh den som jag ville ha hihi.
Hon är fin hon :)
Skulle få den på söndag egentligen, men blev tidig present :)
iiihh..

Och dom kom hem med massa roliga grejer.
En super duper fin ram som vi fick av mamma.
En ram med spegel i mitten så har man 4 foton runtom.
Får se vart den kommer upp någonstans.

Efter upp packning av det roliga,
åkte vi till Mölnvik och skulle möta upp Elsie..
Men den segproppen var ju inte där :)
Hon var kvar hos Smulan och Jakob.
Och vi hann handla lite innan det också haha.
Så vi åkte till Smulan och Jakob, sa hej och busade med ungarna och åkte efter typ en kvart.

Nu sitter vi här som paddor och väntar på att ugnen ska bli klar så vi får lite mat i magen :)

Fick våran efterlängtade hemlis idag också!!
Wiiieee..

Längtar till söndag.


Kommentarer
Postat av: /S

Vad va det för hemlis?????

2010-02-14 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0