Midsommar, mamma fyller år, anställningsintervju, sista dagarna på jobbet!

Hallå hallå!
Midsommar tillbringades på Saltarö med grillning, ÖL och toppen sällskap!
Åt gott gjorde vi.
I samma veva fick mamma sina födelsedags paket :)
Hon fyllde år på lördagen (dagen efter midsommar, för er som inte förstog det ;)
Då fick hon jätte bra och söta saker :)
fint va :)
Super god mat!
Mäster kockarna ;)
Tårtorna som Elin och Tessan gjorde :)
Goooott!
(Nej det är inte maränger haha)
Små älsklingarna :)
Jääätte spännande tycker dom!

Här är saker jag fick av några av sötnosarna på jobbet! :)
Koppen som jag fick av lill killen!
Skruttunge..

Lite bilder från när Zandra och Cristopher var här,
vi var först här, pratade och hade det toppen,
drack ÖL och skrattade.
Sen fick vi för oss att gå ut och "spela" lite fotboll.
Super skoj :)
Super god "sommar ÖL"!
först så...
sen ooups..
haha!
Zandra gör ett skutt! :D

Idag var jag på anställningsintervju!
Gick super, tror tror tror jag!
Och hoppas hoppas hoppas...
Berättar mer, dom ringer oavsett.
Så jag lär väl skriva, ja.. oavsett om jag fått det eller inte! :)
Lär märkas.
Puss och hej nu går jag och sover med min älskling.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Vilken cool öl det var den du berättade om måste genast köpa en eller flera !

2010-07-06 @ 22:11:21
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0