..och nu kom det plötsligt en regnskur!

men nu har det efter 3 min slutat regna :)
tror jag..

Jag och våra missar har varit paddor hela dagen..
Katterna har bara sovit, förstår dom en sån här grå dag.
Hade också sovit bort den om jag kunnat.

Jag har suttit framför datan, bokstavligen hela dagen.
Har haft en mycket intressant och lärorik terapi med H på facebook.
Att det kan vara så skönt att bara skriva, skriva och skriva.
Man får ut så mycket av det.
Saker dyker upp som man har gömt undan.
Och lika fort som det dyker upp kan man få ur sig det.
Att dela med sig med någon i samma situation ger mycket.

Nu är klockan snart 16..
att tiden kan gå så fort.
Hmm.. snabbare än mig är den.. ;)
Iaf, frugan kommer väl hem snart. gissar jag..
Då vet jag inte vad vi hittar på.

Men ikväll kommer Amanda och Camilla på fika.
Mmmhm, gillar'e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0