Så har man en nerdrogad katt hemma :)

Vi har precis kommit hem efter att ha hämtat våran lilla Pyret som idag blev kastrerad..
Så nu går hon sakta men säkert fram och tillbaka, ett steg fram, två steg bak.
Hon är så groggy, stackarn..
Men lite roligt är det, för oss haha.
Och Leo är rädd för henne, haha roligt.
Försökte filma vår lilla tjej men när man ska göra det så är hon såklart stilla..

Sov jätte länge idag gjorde jag!
Sköönt.
Gick upp, då har min älskling gjort kaffe och frukost.
Fin hon är.
Så blev mys frukost :)
Diggar det.

Nu väntar vi bara på att Pyret ska bli lite mer vaken,
så vi kan ge henne vatten osv.
Så drar vi sen till Saltarö, då blir det räkor hos morsan,
eller ja frugan och hon ska käka kräftor, jag har en burk räkor!
Hoppas dom är goooda, finns så många snuskiga :(

Ha en toppen måndag gott folk,
det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0