Tråkigt en fredag morgon strax innan 8.00 (och ledig!)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Sprang mini maraton med mina kompisar haha, då var man minsann alert..

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Tog studenten, jobbade på Hemtjänsten och var i Spanien med min tjej

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
APELSIN CHOKLAD mmmhm, chips, cheeseballs, vaniljbullar, dumle

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Volbeat: maybellene i Hofteholder
Sara Löfgren: För alltid
Uno Svenningsson: ett antal låtar!
Sean Kingston: Beautiful girls
Eagle-Eye Cherry: Save tonight

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa vad dom i min familj önskar sig
Resa, resa, resa
Köpa något jag tjänar på, eller ja "går i vinst"
Ge våra katter hur många lek/klätterställningar som helst!
Köpa ett hus

6) FEM DÅLIGA VANOR
Röker
Biter på naglarna
Går aldrig upp på morgonen, oavsett vad!
Dricker för mycket kaffe
Är en laaatmask, behöver röra på mig jöö

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Myskväll med min älskling
Dricka kaffe eller fika med några/någon trevlig person :)
Umgås med familj och vänner
Trivas
Handla nytt

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Klänning
Gummistövlar (om det inte vore för festival eller om jag blir bonde)
Paraply
Kläder i form av pälsjackor, pälsmössor osv.
Dykardräkt

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datan
Skoter/vatten-skoter
Svårt, känns inte som att det är så mycket man kan kalla leksaker?!..

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Ni som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0