Gummisnopp?

Vem fan kom på hej hopp gummisnopp?
Säkert någon med många dildos och onaniberoende haha.
Skitsamma, men skumt tycker jag.

I söndags hade vi middagsgäster :)
Sjukt trevligt.
Lekte en lek också haha,
lite kan göra så mycket!
det är bra.

Igår var det måndag, frugan kom hem ganska tidigt,
enligt mig,
och jag somnade och somnade i soffan hela tiden,
så jag gick upp ganska sent igår, enligt Elin och Smulan.
12 kanske.
Inte så sent va :)

Var hemma och ruttnade på människor.
Tills klockan blev 17.30 då åkte vi till Coop
för att handla lite till mateeen,
TACOS!
Blev det hos Smulan och Jakob.
Diggar'e.

Efter middagen var vi väl paddor allihopa men tillsist fick dom sig ryck,
vi skulle ut och åka.
Och gissa vad..
vi skulle plocka blåbär..
Yeeey! (ironiskt). Tänkte jag.

Iaf så åkte vi iväg, till Charlottendal.
Gick runt, såg inte ett enda jävla blåbär först.
Men fick man syn på ett fick man syn på alla.
Även röda bär!
Oj, helt plötsligt var det jätte roligt haha.
Puckad man är.
Elin också, eller inte puckad, hon var en elaking..
Jag hittade ett feting stort blåbär!
Ett helt perfekt.
Lägger det tyvärr i hennes burk,
när jag fixat mig en egen burk och vill ha tillbaka mitt stora bär (haha)
så är det borta.
HON HADE ÄTIT UPP DET!
Jag som var såå stolt...

Var hemma runt 21 igår kväll.
Då blev det lata sig i soffan,
eller ja det var tänkt så.
En stund var vi paddor, sen fick jag för mig att fixa vårat nya vardagsrumsbord :)
Jag tyckte det var super skönt att det var så simpelt,
men skit också. det var nog för simpelt..
Två gånger inatt hörde vi pang,
så.. hoppar katterna upp på det så tippar det haha.
Men dom kanske lärde sig inatt :)

Idag är det dags att gå till farbror doktorn.
FÖRFUCKINGHOPPNINGSVIS är det bättre den här gången,
han är den 3dje jag går till nu, BARA för att få en jävla medicin.
(ursäkta språket men jag blir så irriterad :)
Får se hur det slutar den här gången..

Sean Kingston, alltså.
Prinsen av musik.
Lyssnat på mannen i 3 år nu, ändå tröttnar jag inte.
Fortsätt såhär du, så får du gifta in dig i min familj!
inte med mig då. men jag har andra du får pussas med,
jag lovar, komsikomsi :)

http://www.unicef.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0