Fredag, ost och kex?

Idag har det vart full rulle, känns det som.
Överallt och ingenstans haha.
Jobbade, åkte direkt och hämtade Felix och Hampus, riktig sur pelle lille Felix. Aaaaahh galet galen :P
Lämnade dom hos Smulan och Jakob, åkte till OK och hämtade mina 2 paket hihi.
Vad vackert det var :) som är till frugan. Har vart förlovade i ett år den 26e januari.
Grattis till oss!

Hem och åt mat, [nassegoräng] som det uttalas haha ingen aning hur det stavas.
Var gott, starkt, men jobbigt att sitta och peta bort vitkålen. Varför måste den vara med? Förstör typ..
Åkte direkt efter det och handlade lite skit.
Som verkligen behövs, trött jag blir på att man måste handla.
Det är ju verkligen ett måste också. Suck.
Sen blev det OK, igen, hälsade på Camilla (som vanligt) haha.
Blev action, några ungar skulle in och köpa cigaretter haha men dom blev skrajja för polisen stog ju där ett tag.
Så vi var ju tvugna att stanna där ett tag, och se vad som händer.
Man är ju såå nyfiken ibland..

Camilla och jag

(Camilla och jag, för feting länge sen!)

Nu är vi hemma.
Åh så skönt.
Helt död efter ännu en till dag.
Börjar känna mig gammal.
Eftersom nu verkligen känner jag hur skönt det ska bli att vara ledig hela helgen!
Men det är bra ;)
Jag är ju trotsallt inte gammal...

Yeeey

Nu är jag fett sugen på ost och kex.
Har nog ätit det 78 ggr på väldigt kort tid.
Blir så ibland, om det finns så ska det ju ätas upp!
Jag bjuder ingen hihi.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men herrugud kvinna! Vart fan har du hittat den där bilden?! HAHAHA



Snart ere viva la spania yeah!

2010-01-16 @ 15:45:48
Postat av: Sergia

fan att ja missa eran student :(

2010-01-18 @ 23:56:33
URL: http://espinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0