Kan snön försvinna snart?! Jag vill ha sommar och en kall ÖL

Jag hatar verkligen snö...
Kan den inte bara försvinna, den förstör ju allt.
Nu har ju julen varit, då kan snön också ta slut tycker jag.
Någon som håller med eller?!



Jag är jätte öl sugen.
Mamma är elak och retas med att precis öppnat en, hur schysst är det då. Dumbom!
Hade jag haft en busskort hade jag åkt dit och hämtat ett gäng haha.

Men, istället får jag en ägg macka.
Suck! :)

Jag skulle vilja ha en skoter.
Hellre en snöskoter än vattenskoter.
Men.. här får och kan man ju inte köra på vägarna :S
Och hur kul blir det då...
Kan man beställa en bunt med gratis tusen lappar någonstans? :)

Haha måste ju lägga in detta med tanke på pengar och sånt skoj.
En liten tjej på förskolan berättade att hon och hennes mamma köpt Wii.

Hon- ja å mamma va i nacka fojum och handla wii.
Jag- vad hade ni köpt sa du?
Hon- [viiiii]
Jag- jaha, wii. Åh det vill jag också ha ju!
Hon- jaa.. men då fåj du åka till nacka fojum å köpa de.. :)

Hahaha söt.
Tror att det bara handlar om att åka dit, så har man ett.. typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0