Lång dag. Nu blire fin besök ;)

Nu är vi hemma, efter en lång dag med shopping och storhandling för mammas del.
Hon ville ha lite hjälp eftersom vi har bil. Lite lättare att handla då :)

Det gick jätte bra hos doktorn idag.
Behövde inte ta någon spruta wiiieee!!!
Värsta lyckan.

Vi hittade väl något skoj, vet inte ens själv vad vi har köpt idag, det kommer jag ju inte ihåg.
Men fick fett med mycket godis av mamma yeeey.
Såna goda som jag älskar, mamma köpte en hel kartong med en och samma haha.
Tror det var 2,8 kg. Helt sjukt haha.

Jakob har fått sina/våra handledarpapper idag, men inte vi!
Trött jag blir :(
Vi som tänkte åka ut och köra lite.
Suck..

Nu väntar vi på Zandra som är påväg hit :)
wiiee..
Om jag kommer ihåg kameran kommer bilder imorrn haha.
Får se om jag kommer ihåg den bara ;)

Ha en toppen kväll gott folk. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0