En väldans sovmorgon!

Hej och hå, så det kan gå.
Jag bara sov och sov och sov imorse..
Så skönt det va.

Frugan, Jakob, Felix och Hampus gick iväg och badade när jag gick upp.
Jag och Smulan stannade kvar här i stugan, drack kaffe och solade.

Nu är man pigg och alert och vill ha något att göra,
helst skulle jag vilja gå in till "stan" och kolla runt lite.
Men det är alldeles för varmt för att göra det.
Det får bli en annan dag..
Det ska ju tyvärr bli dåligt väder på onsdag.
Tror det behövs men man skippar gärna regn på semestern vaa =)

Men vi ska snart åka och handla mat och sånt.
Inte sådär super skoj haha men skönt att göra något.
Sen blire förhoppningsvis till att ut och köra med Jakob, yeey!
Vi har det toppen och allt är bra, men jag saknar mina missar =)

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0