Jaha, då har man semester, tror jag!

..får se hur länge semester varar!

Slutade på jobbet igår, var bara där idag och sa hejdå och åt lite jordgubbar och grädde :)
Kommer sakna dom små liven, och såklart personalen också!
Men som sagt, det är ju inte så att man flyttar precis.
En stor fin blomma fick jag idag också, från personalen.
Och fint kort, att så lite kan göra en så glad!

Måste ju jobba ändå, så blir väl lite hemtjänst jobb lite då och då, förhoppningsvis om det finns jobb.
Därför har man ingen aning om semester eller inte ;)

Men det tänker jag inte tänka på idag, för idag är det fredag och helg.
Imorgon blire skoj skoj skoj! jiippiee :)

Idag har vi varit ute på Saltarö,
Pillan och hennes tjej var och hälsade på mamma.
Har inte träffat henne på 2 år ca, så det var super!
Vi grillade god mat och hade det super trevligt.
Du är saknad din gamling.

Igår började vi måla i hallen och skohyllan.
Hallen har blivit röd och skohyllan blev svart, så har jag målat spegeln också så den är svart!
Idag har vi fortsatt, det har ju blivit grymt snyggt :)

Snart kommer det upp lite nya hyllor och saker.
Roligt roligt!

Bilder kommer när det är klart :)

Nu sitter vi och häckar här vi varsin data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0