Kompis det (kanske) går bra nu!

Igår var jag på "intervjun" på ett gruppboende här i Gustavsberg.
Och där börjar jag på måndag som timmis :)
yeey.

Ska bli grymt skoj!
Spännande.
Något som jag aldrig gjort förut..
Blir nog toppen ändå.
Har ju ändå träffat på funktionshinder så helt främmande är det ju inte :)


Felix grillar på Öland ;)

Solnedgång Öland.

Söt Hampus i sin nya båt av moster och Emlan :)


Mysigt och fint.
Vi bodde bara några meter härifrån.
Man såg från huset.
Super mys! :)


Haha Hampus efter ett kvällsbad med moster.
Så glömde vi handduk,
men då är moster snäll och lånar ut sitt linne haha!
Sorry humpis.


Haha alla är "glada" för att vara i Trollskogen ;)
Eller ja.. alla utom jag, Elin, Tuva och Viktor!
Åk aldrig dit haha :)


Död svan hittade vi..
Har nog legat där ett tag.
Hela käken syntes ju.
Uscha.


Hyffsat skitiga fötter efter en vandring i Trollskogen!


Vi som tyckte det var så tråkigt där,
gick och satte oss i bilen och käka glass :)
Roligare det,
men då fick vi istället vänta en timme på de andra haha,
så det kan gå..

Idag har varit en slappar dag.
Jag sov länge, gick upp runt 11-12.
Sen kom frugan hem vid 16 och vi drog på en gång till Rusta.
Kom ut med en pumptvål
yeey storhandlat haha.

Sen blev det att handla kött och sånt.
För vi åkte och grillade hos Malin och Petri :)
Super trevligt.
Två ÖL blev det på det också.
Eller ja, jag och Petri ölade :)

Nu är vi hemma igen, efter att ha varit på coop max 10 min för att titta på resväskor.
och nu är det dusch och sängen väntar!

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: svägerskan Mallan

Jaha ingen bild på mig liksom.. Tack.. surar hahaha

2010-07-22 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0