Dagens

Dagens vill ha:
Dagens klädsel:
Dagens frisyr:
Dagens låt:
Dagens planer:
Dagens saknad:
Dagens dummaste:
Dagens misslyckande:
Dagens drog:
Dagens köp:
Dagens godis:
Dagens humör:
DagensFikFi roligaste:
Fika gästerna åkte hem för ett tag sen, var super trevligt.
Blev en snabbvisit men lika trevligt för det :)

Dagens vill ha: en öl idag
Dagens klädsel: mjukis
Dagens frisyr: uscha.
Dagens låt: Sara Löfgren- Åt helvete för sent.
Dagens planer: Amanda och Camilla hit på fika
Dagens saknad: min älskling
Dagens dummaste: inget vaa?
Dagens misslyckande: inget där heller tror jag..
Dagens drog: kaffe
Dagens köp: ingenting
Dagens godis: ehm.. några få chips
Dagens humör: trött och rastlös
Dagens roligaste: besök av trevligt folk!

Extra inlägg,
Dagens skämt:
A- vad är det för skillnad på en råtta och en mus?
E- råttan är större?
A- råttan har större mus hihihihih..... haha vara bara tvungen,
skulle ju dela med mig av den ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Råttan har större muuuuuuuuuuus hahaha Jag såg nog hur ru skrattade :P

2010-08-22 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0