Dags för jobb igen!

I söndags när Linda och Nikki var här blev det fika,
och en hel del pizzasug.

Efter ett tag här hemma,
tog vi oss till Coop för att handla lite.

Måndagen var jag ledig, som jag varit sen i lördags..
Då kom frugan hem efter jobbet och vi åkte direkt till Malin och Petri,
vi blev bjudna på middag.
Torsk, äggsås och potatis, det var gott.
Är alltid skeptisk mot fisk men det var bra.
Bra att man blir bjuden på fisk eftersom vi aldrig äter det hemma haha.
Gissar på att det blev fika där också, blir det alltid :)
Och det diggar jag.

Här är morsan i löshår som jag hade på min telefon,
haha neej det är inte seriöst.


I tisdags var jag på arbetsintervju, det gick faktiskt väldigt bra.
Stolt är jag, över vad dom sa.
Yeey.
Men får se om man får det..
Brukar ju vara så att man blir glad över något och hoppas.
Men så blire ett nej..
Ni kan ju hålla tummarna på att det blir bra :)

Ligger i Sickla, är en bit och krånglig väg att åka bara.
Men det är ett jobb som jag vill jobba med så det jämnar ju faktiskt ut sig.

Onsdag igår, vi båda var lediga,
åh det tycker jag om.
Händer inte så ofta..
Eller det som inte händer är ju faktiskt att frugan är ledig..

Men snart åker vi till Spanien igen, det ska bli såå toppen.

Iaf,
vi åkte till Smulan och Jakob,
där var även Malin och lilla Elton.
Gosade lite, snackade och jag blev konstig nog väldigt rastlös..
Så vi åkte därifrån efter kanske en timme.
Då åkte vi till Malin och fikade,
hon frågade ifall vi ville äta middag där.
Det är alltid lika trevligt så det gjorde vi.
Petri kom hem någon gång också,
han hann precis till middagen iaf ;)
Tacos blev det, muums!

Åkte hem runt 18.30 tror jag,
för vi hade tvättstugan 19.00.
Tråkigt som fasen är det att tvätta, men så skönt när det är klart :)

Cassandra kom hit någon gång där emellan.
Hon och jag gick till pizzan för hon skulle äta.
Medan min älskling gick ner i tvättis.

Efter det satt vi här länge och snackade massor.
Runt 21 åkte vi för att hinna handla kattmat innan vi skjutsade Cassandra hem.

Stort tack till Malin S!

Sen blev det bara hem och lata oss framför datorerna.
Sova blev det också.

Upp idag runt 10 när frugan åkte till jobbet
och nu sitter jag här och ska gå runt 14.
Börjar jobba 15 :)
Måste hinna handla middag också..

Nu ska jag gå och platta mitt j*vla hår.
Hatar det.
Det är långt nu.

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0