Jag hatar att folk blir äldre och förändras. Eller är det bara jag?

Jag fattar inte varför heller.
Men jag vägrar verkligen acceptera att släkt, vänner och andra växer och förändras!
Har varit sån i flera år nu.

Iofs är jag yngst i umgänget och har alltid varit.
Kanske har det något med att göra att jag fortfarande är yngre och ser hur andra växer.
Absolut inget illa menat nu, eftersom jag kan skämta om att folk är gamla ibland :)

Blir bara lite knäpp på mig själv att jag är så.
Jag tycker att folk blir gråare och tråkigare för varje år haha
..eller så är det bara jag som tänkt att aldrig bli vuxen.

Jag jämför alltid folk hur dom var för massa år sen, inte bara 1 eller 2, och jämför det med nu?!
Nästan ingen är väl sig lik när den är 20 år som när den är 30 eller?
Eller 14 år som 20år?

Alla hittar sina egna vägar..
hittar nya intressen och vänner.
Men jag tycker inte att ens humor och galenskap borde försvinna för det?..

Snälla stanna tiden, jag är sjukt rädd för att bli vuxen.

Nostalgi;








skulle kunna lägga upp ett 50tal bilder till..

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Hahaha underbara bilder !

2010-08-16 @ 10:35:22
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0