Tråk tråk.

Jag lyssnar på:
Milow- one of it, just nu

Jag pratar:
ibland ganska mycket

Jag tycker om:
att dricka kaffe med sällskap

Jag avskyr när folk:
inte säger direkt till mig att jag gjort eller sagt något tokigt..

Mina bästa vänner är:
dom som är kvar oavsett

Min första bästavän hette:
Jessica

Kärlek är:
att få leva med den som gör en lycklig och uppleva trygghet och ja kärlek

När jag borstar tänderna:

kan jag stå hur länge som helst..

När jag lagar mat:
blir det oftast halvt brända köttbullar :)

Jag tänder på:
min tjej

Jag är rädd för:
3 saker

Den värsta känslan är:
oro

Den bästa känslan är:
lycka, trygghet och säkerhet

Jag är bäst på:
att somna om

Jag är sämst på:
att lita på folk, eller ja, det tar sin tid bara..

Om jag var ett djur skulle jag vara:
en kattunge haha

Om jag var en insekt skulle jag vara:
bananfluga

Om jag vore ett redskap skulle jag vara:

ingen aning?

Det kommer alltid att vara:
Elin som är min största första kärlek.

Det finaste som finns är:

lycklig kärlek

I sommar:
har mycket gått framåt

Sist jag grät var:
av panik

Jag kan:
ganska mycket om datorer och funktionshinder

Jag kan inte:
laga mat

Min mobiltelefon är:
något jag inte kan glömma hemma, eller lägga ifrån mig om jag är nånstans

När jag vaknar på morgonen:
går jag aldrig upp på en gång

Innan jag går och lägger mig:
säger jag alltid godnatt till mig älskling.

Just nu tänker jag på att:
jag ska gå och lägga mig

Bebisar är:
så sjukt mysiga

Idag har jag:

övningskört

Ikväll ska jag:
inte göra någonting eftersom klockan är 00.20

I morgon kommer jag:
jobba jobba jobba..

Jag vill verkligen:
ha en bebis med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0