Nu är det dags att börja ta sig ut och gå!

Besöket hos farbror doktorn i tisdags gick utmärkt.
Fick min medicin.
Började att ta den idag,
skulle vara skönt med resultat också :)

Men tror min kropp fick en chock idag när jag tog den.
Vi har städat och fixat hela kvällen, och jag är inte ens trött ;)
Eller trött är jag, men sov trött.
Inte slut i kroppen, som jag annars blir.
Speciellt efter en dag som denna,
varit här och där, åkt hit och dit :)

Tisdag kvällen..
blev inte alls som planerat.
Och ja, planerna var att sova.
Jag kunde inte sova alls,
tillslut var det kört.
Eller jag hann knappt lägga mig ner i sängen..
förrän paniken kom.
Runt halv 2 frågade min älskling om vi skulle kolla på film och dricka te.
Vi sov i soffan den kvällen.
Det var sjukt mysigt.
Tack för det min kärlek.

Igår blev kvällen till att jobba och stå i.
Frugan kom och hämtade mig, slutade 21.
Då åkte vi till Coop, handlade lite granna.
Runt 21.45 (?) plockade vi upp käre mamma vid busshållplatsen,
så åkte hon med oss hem,
hon skulle sova här :)
Tråkigt nog var vi trötta allihopa igår kväll.
Så blev inte så mycket till att umgås,
men tanken var att vi idag skulle åka till Biljarden efter att jag och frugan vart hos doktorn,
och sen fikat hos Jossi.
Men mamma hade ont i magen osv idag :(
Stackars mamma ju.
Så det blev inget av Biljarden.

Dagen har iaf sett ut såhär,
hit och dit. fram och tillbaka.

9.30 gick jag upp.
efter mycket tjat och försök av frugan och mamma..
inget kaffe hann jag dricka imorse :(
11.00 ca? åkte vi mot Högdalen!
Yeeeey!

Framme efter om och men.
Men det gick faktiskt väldigt bra att hitta, bra det.
Man får näästan magsår av att åka med Elin när hon inte hittar! ;)

Gick till tant doktorn, bla bla bla..
Till sist blodprov!!!
Skit också. tänkte jag och blev jätte nervös.
Har inte tänkt så mycket på blodproven..
Som tur var hade jag satt på EMLA salva innan vi åkte.
Så gick väldans bra! Skönt det.
Kanske börjar jag inse att det inte är så farligt,
..eller så kommer jag behöva EMLA salva varje gång helt enkelt.

När vi var klara blev det en fika hos Jossi.
Saknat min lilla skrutt vän!
..och saknar fortfarande,
vi är väldans dåliga på att ses...
Så det var väldigt trevligt.
2 timmar (jag tyckte det var en väldigt kortvisit men.. inte så konstigt att man tycker det kanske när man inte setts på hur länge som helst..?)

Åkte sen hem till Gustavsberg,
åkte och handlade lite, igen.
Sen blev det till att hämta Smulan på hennes jobb.
och sen för att gå till förskolan,
för att hämta Hampus och Felix!
Söt ungarna ju.

Gick med dit, och tillbaka.
Sen var vi inte länge där alls.
Åkte hem och så har vi fixat och donat huuur mycket som helst!
Känns det som..
Bytt gardiner i två rum, (3 fönster).
Städat städskrubben, skurat golvet, flyttat och ändrat om saker m.m.
Oj oj oj..

Dags för oss också att börja gå, måste få ordning på kaggen nu vettö! ;)
Nää nu ligger min tjej i sängen och väntar, uh uh.
Haha nej men. eller jo.
Men där har hon legat ett tag, och det är knäpptyst så jag tror att min lilla älskling sover..

Ska jag också göra nu. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0