Pizzafrukost, Dop, Ny soffa!

Jaha nu gick det massa dagar igen innan jag skrev i bloggen..
Så tokigt det kan bli..

Men iaf,
vi vaknade 16.00 på torsdagen efter att frugan vart ute och festat.
Sover hon, sover jag haha.
Då blev det pizza på en gång,
kändes nästan som man själv var bakis pga hur dagen blev till.
Pizza frukost, hyra film, och gosa i soffan.

Fredagen blev till att vakna av att jobbet ringde,
ganska pinsamt.
Jag vaknade av att det ringde, som jag trodde var larmet,
men nej då trycker jag på svara (eftersom jag trodde jag stängde av larmet),
och då inser jag efter ca 20 sek att jag har någon i luren och det står att jag pratar med jobbet..

Jag hamnar i chock haha och lägger på.
Så ringer hon upp efter ca 10 min och skrattar ett-
"Haha, godmorgon!"....

Hon ringde iaf för att fråga om jag kunde jobba kvällen, så det gjorde jag fredag kväll.
Men innan jobbet åkte vi till Siv och Bengt för en fika.
Trevligt det!

I lördags var det Eltons dop :)
Söt trollet hade kostym och matchande finbyxor!
Så sjukt söt.


Där var det massa med trevligt folk,
och två fina sånger av Jenny och Tuva.
Haha och action av Hampus som skulle upp till mamma som var uppe med Elton,
eftersom hon blev gudmor, eller fadder som det heter.
Och Hampus skulle ju krypa fram och tillbaka mellan Smulans ben,
lyfta upp en matta och skrika "Oj, oooj.. oooj!!"
Hahaha.. så det kan gå.

Elton döps!


Tände ljus och skänkte en tanke.
Vi saknar er...
vackra änglar


Efter det finfina dopet blev det fika på Saltarö,
muumsiga saker i massor :)
Mycket paket blev det för lill killen också!


Funderar på om jag också ska döpa mig, får jag också en massa paket då? :)

Någon gång på kvällen när nästan alla åkt, blev det att jag, Kalle och mamma drack lite öl.
Jag fick i mig mer än en öl, så jag var ganska pepp på att hitta på något!
Såklart var klockan 23.00 när jag fick ryck att gå ut och festa (?).

Igår var vi inne på Em., därifrån gick vi med leende,
vi köpte nämligen en ny soffa.
Haha great!
STOR och SNYGG är den! :D


Men idag är det tisdag, skulle åkt ut och övningskört med Jakob, men gubben skulle möblera om.
Så blir imorgon istället :)

Fick bli till att tvätta, dammsuga osv.
Sökt ett jobb har jag gjort också.
Duktig var jag att ringa dom också och fråga en massa saker..
Bra Emlan.

Runt 17.30 kom Amanda och Camilla hit på middag!
Jätte trevligt.
Donna var med också.
Så nära fight igen med våra "tuffa" kissekatter!

Vi åt super duper god fläskfilé i dillsås.
Låter snusk men fasen så gott det är.
Kaffe och chips på det sen haha.
Bra kombination..
Blev riktigt långvariga idag!
Dom var kvar till 23 ungefär.
Det tycker jag om.

Här är mina super vackra blommor jag fick av frugan.
Jag verkligen älskar dig mitt hjärta.
Du och jag min kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0