Solig, vacker måndagmorgon

Imorse var man en riktig padda på att gå upp.
Frugan var seg också :)
Gick upp 10 min innan hon skulle åka, tydligen..
Jag gick upp när hon skulle gå.
Vid 8.50.
Så här har man suttit som en latmask med kaffe och har det bra hihi.
Ledig idag.

"Min" arbetsterapeut ringde upp mig för en stund sen.
Mitt.. s.k. hjälpmedel har kommit nu.
Men kan inte träffa henne förns 24e. Suck.
Lång tid kvar ju.
Men jag jobbar ju ändå varje dag fram till dess.
Så det kanske inte gör något...

Försöker ringa ett samtal nu med.
Det står på hemsidan att dom har teletid nu.
Men det händer inte ett skit när man ringer.
Trött jag blir.
Plus att dom säger teletiderna när man ringer. och säger tiden som är nu!
Men sen säger hon "välkommen åter" så tutar det bara och inget händer sen?
Jaja...

Ska göra mig i ordning snart också.
Men det är ju så trist haha.
Härligare att sitta som en padda och slöa ;)
Kollar lite halvt på "Våra bästa år" också samtidigt.
Så får bli när det är slut hihi.

Ska iväg ner till centrum och vara där kl 15.
Blir att träffa någon tant och hoppas på det bästa.
Behövs nu ;)

Älsklingen längtar till att jag blir frisk.. hahaha elakingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0