Ännu ett tidsfördriv jag hittade :)

4 ställen jag varit på:
-- Hällnäs, Umeå
-- Sunny Beach, Bulgarien
-- Alicante, La mata, Spanien
-- Åland, Finland

4 filmer jag kan se om och om igen:
-- Fucking åmål (grymt länge sen nu)
-- Splitsville
-- When a man loves a women
-- Hair

4 låtar jag kan lyssna på utan att tröttna:
-- 18 and life
-- This is me
-- Red
-- Strong Enough, just nu.

4 teveserier:
-- L word
-- Big brother
-- Våra bästa år
-- Smallville

4 webbsidor jag går in på dagligen:
-- Facebook
-- Blogg.se
-- Ams
-- Bilddagboken

4 ställen jag hellre skulle vara på nu:
-- Azorerna
-- Spanien
-- Sängen
-- Där det är varmt

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Hahaha va kul att Hällnäs fick vara med på listan !

2010-02-12 @ 18:50:37
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0