Dagens

Dagens vill ha: mina handledarpapper så jag kan köra lite! och nya grejer. Barn.
Dagens klädsel: baggy och adidaströja
Dagens frisyr: ja min frisyr som den brukar, lite som den vill
Dagens låt: Red, idag igen.
Dagens planer: barn. haha iaf vad jag har tänkt! :) frugan säger bara jaja älskling.. hihi
Dagens saknad: mina papper :D
Dagens dummaste: att jag såg brevbäraren, men han kom inte till oss?
Dagens misslyckande: inget va?
Dagens drog: cigaretter! sjukt mer än vanligt.
Dagens köp: hela affären känns det som, det bästa var väl godiset hihi
Dagens godis: mint och apelsin choklad :)
Dagens humör: Glad, hajpad, trött
Dagens roligaste: att Lisa tipsade mig om den roliga fotosidan, man blir ju typ fast vid sånt.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha ja jag ser att du blev lite fast;)

gjorde din lista!

2010-01-18 @ 23:38:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0