Grattis till oss, älskling!

Idag har vi varit förlovade i ett år.
ooh, kärlek kärlek kärlek

Skulle ha fikat idag, först med Emma som skulle kommit hit.
Sen skulle det blivit fika med mamma.
Men blir inget av det.
Har ju fullt upp idag, buissnies women, eller hur det nu stavas haha..



Min fotobok som kom någon gång förra veckan.
Skit kul ju :)
Gratis var den också.
Hihi.
Ja vill ni veta hur och varför den var gratis får ni verkligen flörta in er haha.

Jahapp, gårdagen då.
Ehm.. ja jag jobbade ju till 17.30 ca.
Sen åkte vi nästan på en gång när jag kommit hem, åkte till Willys.
Köpte kattmat, haha vi tog alla som var kvar.
Lät som hur mycket som helst.. men det är påsar med typ 12 påsar med mat i.
Så var det 8 st som var kvar.
Är mat som missarna diggar, till typ extrapris.
"Utgår ur sortimentet" eller nåt.
Skit bra (y)

Blev sen till Smulan och Jakob, wiiee.
Och ungarna var vakna :D
så en liten stund fick man träffa dom också.
Varken vi eller mupparna hade käkat middag,
så jag och Jakob tog oss en liten tur och handlade mat, när dom lagt Felix och Hampus.
Jag fick kööra yeeey :)
Gick faktiskt super duper bra.

Vi blev kvar där till.. 22 tiden ca.
Raka vägen hem..
Spela skit spelet lite haha sen blev det sängen.

Vaknade imorse och fick några elaka ord på mig.. hahah..
Pruttade på älskling, igen.
Det är inte riktigt meningen..
man kan ju inte rå för vad som händer när man halv sover heller :)

Nej du.. nu måste jag göra lite nytta.
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Gratis e ju toppen :) kram

2010-01-26 @ 15:06:41
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0