Hemma från god middag och trevligt sällskap

Nu har vi vart ute på Saltarö och ätit super god mat och haft trevligt.
Ätit bullar också :) wiiiee..

Köpte två trisslotter till Leffe, ena var vinst på.
Varför vinner alltid alla andra för?
Suck..

Nu har vi mamma här också, som ska sova här.
Eftersom att vi ska upp tidigt imorrn och åka och handla.
Mamma ska shoppa gärnet typ haha, en dammsugare och grejs.
Får se om vi hittar något skoj på samma gång.

Sen blire farbror doktorn, fan honom om jag ska ta spruta.
Då ringer jag till frugan och mamma så måste dom komma och hjälpa mig.
Hålla handen!



Så ser en vanlig ledig dag ut, kaffe och musik.
Puss på det.



Vilket jävla skitväder, rent ut sagt.



Men.. inte så mycket minus längre.
Närmar sig sommaren ;)
Vad jag tror iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0