Ingen miljon idag inte. Någon som har förslag till mig?

Jag drömde att jag fick spela färgfemman på Bingolotto :(
Haha noo.
Har för mig att det inte gick super bra, eller jo jag fick massa grejer.
Men inget skoj.
Valde fel kupa, tog den gula.
Det skulle jag inte gjort på riktigt!
"Då hade de blitt den rööa!" ;)
Men det roliga var att det inte var jag som vunnit på lotten,
det var frugan. Men hon vågade inte ringa själv haha.

Kul att vakna, ingen miljon då inte!
Ibland kan drömmar bara förstöra ;)
Någon som har lust att skänka mig en miljon kanske?

Idag fyller Leffe år, svärfar.
Grattis grattis!
Hur gammal han blir är det ingen som vet :)

Blir iaf att käka tacos idag, yeeey så gott.
Sen lite fika antar jag, det var Leffes förslag haha.

Jag är jätte sugen på att fota en massa grejer,
nytt.
Och inte bara använda mig av en massa gamla bilder.
Men.. det finns ingenting att fota.
Skulle vilja vara proffs på att fota och ha en studio osv.
Verkar skit kul.
Men då måste man ju vara grym också.
Just nu är katterna mina modeller :)
Men är hyffsat ut-tjatat nu...
Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0