Jahapp, missat att skriva i bloggen tre dagar typ ;)

Ska tänka efter lite nu haha.
Om onsdagen skrev jag.
När det var riskettan.

Torsdagen vet jag inte vad som hände faktiskt.
Gjorde nog inget speciellt skulle jag gissa på.

Sen blev det fredag, jobb för hela slanten, hela dagen.
Hon som planerar ringde mig på morgonen och frågade om jag kunde jobba.
Såklart kunde jag det.
Så jobbade jag till halv 5.
När jag kom hem var min käre mamma här och hälsade på.
Alltid lika trevligt :)

Men ja det var toabesök hit och dit.
Inte alls skoj.
Vi skulle jobbat båda två i helgen,
men istället blev vi hemma..
Suck..

Men något skoj var att i fredags när jag var och jobbade så ringde hon som planerar på en annan förskola,
och frågade ifall jag vill jobba hela nästa vecka.
Har redan fått 2 veckors schema i rad för veckorna efter.
Såklart tar jag den veckan också, så nu har jag 3 veckors säkra jobbveckor i februari :)
Känns super skönt.
Och grymt roligt ska det bli.
Nytt och spännande :D

Ska vara en vecka på Hampus avdelning,
sen två veckorna på Felix avdelning.
Men som Smulan sa, dom får vänja sig med att jag är där.
Måste visa dom bara att jag inte är Emlan där, utan då är jag "personal".
Blir krångligt annars.
Kan ju inte vara med Felix som jag är på fritiden, då blir jag hans lilla dagisfröken istället :)
Hoppas han är snäll mot mig ;P

Snacka om att världen är liten,
fick en kommentar av en tjej som känner min lillebror Kim.
Och det är hel sjukt eftersom dom inte ens bor i Stockholm
och hon hade kommit in på min blogg av en slump.
Kul kul.

Just nu ligger Elin i soffan och sover som en stock.
Hon har tandvärk nu också stackarn.
Allt i ett på samma gång.

Jag har haft tråkigt :)
varit duktig och läst i körkortsboken litegranna.
Men kan ju inte läsa för mycket,
då blir jag bara trött och får inte in något.
Det är skit tråkigt att det är så,
att läsa är det ända sättet jag kan slappna av på och "varva ner" i kroppen.
Så ska jag "plugga" körkortsboken så kan jag inte göra det länge alls.
suck..

Så jag hamnade här istället, tänkte att jag skulle uppdatera lite.
Men bara skit som kom upp ändå haha..
Brukar vara så :)
Babbel babbel.

Nu ska jag gå och kramas lite med frugan.
Hon har vaknat till liv nu..
Lite grann iaf..


Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0