Jobb jobb jobb, det känns great

Idag har jag jobbat på förskolan.
Det är så grymt kul, gillar verkligen stället.
Men, hatar det med rökningen i Värmdö kommun.
Man får ju bara röka på rasten, och då är det en halvtimme jag har, på förskolan.
Och värsta beslutsångest om man ska ta den före eller efter lunch. blir ju galen av röksuget haha.
Men gör alltid misstaget att ta rasten innan lunch. och ja då är det ju massa timmar sen innan man slutar...

Känns skit bra att jobba.
Få in caaash haha.
Plus att man gör nånting, som man tycker är kul.
Jobbar imorgon och fredag också.
Helt perfekt alltihopa.
Som sagt, jag trivs grymt mycket.
Och det ligger typ.. granne med oss.
Tar knappt en minut att gå.
Med tanke på hur jag fungerar så är det great.

Fick jätte god middag idag (som vanligt), hihi.
Fyllda pannbiffar med gorgonzola ost. Var hur skeptisk som helst.
Men det var gott! Och potatis till det, med hemmagjorde gräddsås.
Åh så gott det var.. :)
Sen har jag, eller vi suttit som två jävla paddor framför datan hela kvällen typ.
Frugan har varit och lämnat in bilen på lagning idag, det var ju en jävel som körde in i hennes bil.
På en parkering, sen stack typ. Puckat.
Sen var hon på sjukhuset.. tycker hon har varit där tillräckligt!
Och aldrig kommer dom med något bra besked, typ.. eller jo idag var det både och.
Men det dåliga var att hon har kvar stenar från gallstenarna, eller vad man ska säga.
Suck :(

Zandra jag vet att du spanar, haha checka in den här.
Mmmm, vilka sexbomber.
Love it babe haha!

zandra och jag bulgarien 07

Zandra och Emlan, Sunny Beach 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0