Kämpig måndag, handla handla handla. Men det är skoj, ibland!

Ibland ja.

Jag var en padda hela dagen idag.
Så ringer frugan och säger att vi ska handla när hon har slutat,
aaah dags att skynda sig helt plötsligt ;)

Så ja vid 17 tiden, kom hon hit och "hämtade mig" så åkte vi till Ica kvantum och handlade hälften.
Sen blev det Coop och handla resten.
Förresten, Rusta däremellan.
En massa "shopping", tråkigt nog inget som är riktigt skoj haha!
Det roliga är när man kommer hem och ska packa upp allt, yeeey diggare!
Och när man öppnar skåpet/kylskåpet och kikar in.
Det är massvis där :)

Klockan är nu 20.30. fasen vi har vart och handlat i typ 2,5 timmar.
Ganska duktigt ändå.
Nu sitter vi som två muppar, som vanligt, framför varsinn data och bara ugglar.
Frugan kollar typ resor, och jag skriver här.

Ringde till Transportsstyrelsen idag ang. mina handledarpapper som jag skickade in och betalade för 7 veckor sen!
Var lite halvputt på dom, borde kommit för ett tag sen.
Men som sagt "det hade blivit något fel där", dom har såå mycket att göra.
Det bryr väl inte jag mig om. Suck.
Men nu kommer papprena iaf onsdag eller torsdag wiiee dom blev godkända medan jag hade henne på telen.
Wiiiieee!!!
Hoppas dom kommer då också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0