Stolt över mig själv och trött på mig själv

Idag har jag jobbat. 8.00-17.00.
Men en helt knasig dag.
Vaknade på.. inte fel sida. men en jävligt trött sida.
Elin pratade med mig, och jag svarade med somnade heela tiden.
Helt sjuk känsla när det är så. Man bara somnar och är medveten om det..
Sen var ju Elin tvungen att åka till jobbet. Så då gick jag ju upp.
Annars hade jag legat där hela dagen. Det lovar jag.

Så kom lite sent idag.. fan det börjar nu..
Riktigt surt. Jag vill inte fungera såhär.
Jag skäms.

Men "som tur var" var det inget fara. Men ändå.
Sen var det spykalas, och en väldigt hektisk förmiddag.
Tog rast vid halv 12, kom tillbaka och sen var det en seg eftermiddag.
Vill ju att man ska göra saker :)
Annars går inte dagen.

Nu är jag helt död efter dagen.
Som alltid när jag gjort något :P
Men vi ska åka och handla lite grejs.
Sen blire att sooooova.
Upp imorgon igen.
Hoppas på en bättre morgon imorrn.

Jag är stolt över mig själv, har jobbat massa nu.
Känns hur bra som helst!

Bra Emlan.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Va stolt över dej själv gumman ....=) pusss

2010-01-14 @ 20:09:51
Postat av: Mötley Annika

Va fint du gjort här ...

2010-01-15 @ 14:02:50
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0