Tack för en trevlig kväll

Nu är vi hemma igen från Lindas lilla partaj.
Blev räksmörgåsar som var suuuper gott.
När vi kom dit var Amanda, Linda såklart, Anneli och Malin där.
Sen kom en Magnus ner, och till sist deras gamla kompis Jossan med pojkvän Dave som sällskap.
Trevligt folk allihopa.
Som blev till en trevlig kväll!

Alla drack utom skötsamma vi :) hihi.
Var konstigt nog inte sugen på öl.. även fast jag hade två.
Grymt!

Nu ska frugan ta sig ett varmt bad och jag tänkte kanske läsa lite i körkortsboken.
Måste ju börja med det igen, hihi.
Fan kul att "plugga" för en gångs skull.
Men det roliga räcker inte långt, så det blir lite periodvis att man kikar i boken.

Fast eftersom jag är såå "intresserad" av det, och verkligen vill ha körkort,
så blir det faktiskt en heeelt annan sak.
Det blir roligare, mer motivation och allting.

Frugan har lovat mig att vi ska köra läänge imorgon :D
Yeeey.
Det ser jag fram emot.
Lite lättare när det är ljust ute kanske..

Idag blev Elin lite halv skraj haha så hon hojtade till att "nu kör JAG"
Så hoppade hon ur bilen och jag var tvungen att kliva ur! :)
haha så det kan gå.
Men det var bara att jag skulle parkera.. inte så att vi höll på krocka eller nåt ;)

Som vanligt hängde inte kameran med ikväll, haha.
Så inga bilder från denna kväll heller!

Funderar på att gå upp med frugan imorgon.. men..
hon börjar kl 7, så jag vet inte.
Får se.
Just för att hela dagen inte ska gå, jag sover ju till 11-12 annars....

Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Hahahaha låter som en underbar dag ...hälsa Elin !

2010-01-23 @ 00:51:39
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0