Börjar om på nytt. Detta med blogg..

Nytt år, ny blogg.
Haha eller något sånt.
Min förra, ja.. alltså jag skrev ett jätte långt inlägg.
Tog ett tag, uppdaterade om en hel del.
Så råkade jag trycka bort skiten haha.
Då tog jag bort hela bloggen, eftersom jag blev hyffsat sur.

Vi skiter i 2009, så börjar jag skriva från 2010 hihi.
Har väl inte hänt så mycket än så länge.
Fått reda på min utredning, så imorgon åker jag och mamma till hjälpmedelcentralen.
Måste ju ha mamma med mig haha.
Läskigt annars.

Igår var mamma här på besök, hur trevligt som helst var det.
Vi spelade bingolotto, åt ost och kex, och sen var det ju mitt favoritprogram,
I en annan del av Köping! åh vad jag har längtat :)

Jag och frugan vann en varsinn ny bingolott, haha klockrent.
Så nästa söndag smäller det igen ;)

Skulle bara ha en början på bloggen..
Klockan är 22.00 nu..
Dags att hoppa in i duschen, sen sova.
Upp tidigt imorrn.. Suck.
Puss och gonatt


Haha snyggingar

Hahahaha jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0