Vilken härlig dag!

Nu är jag helt slut..
Precis hemma från en heldag inne i stan, eller ja. på utkanten av staden..
Åkte vid 10 imorse härifrån in till Slussen, sen till Fruängen.
Varken jag eller mamma hittade till stället dit vi skulle, så vi frågade en färdtjänstgubbe om han visste vart det låg.
Haha helt sjukt, men vi fick åka med honom dit. Så han skjutsade dit oss..
Hel schysst :)

Väl framme så var arbetsterapeuten (eller hur det nu stavas) ca 10 min sen.
Wooow inte jag som är sen för en gångs skull, hihi.
Men fick kolla på lite hjälpmedel iaf till slut. Inget som passade mig från början.
men hittade iaf två saker som jag ska få.
Verkar skit bra för mig. Kanske funkar. (?)
Hoppas på det.

Var väl där i ca en timme.
Så kollade vi i en rolig affär med massa grejer, köpte feting snygga handskar till frugan haha som hon måååste ha när hon ska skrapa på bilrutan ;)
Kallt annars om dom små fingrarna ju.. Hon klagar ju alltid.
Och när hon får handskar så skrattar hon bara.. haha bra där.

Åkte förbi Midsommarkransen på tillbakavägen, så vi hoppade av.
Där gick jag ju i gymnasiet, så fick lust att hälsa på min gamla lärare Margot :)
Hon hade lektion, så jag och mamma satte oss och fikade lite haha.
Sen satt vi och snackade skit med Margot i ca 25 min.
Jätte kul att träffa henne faktiskt.

Margot och jag

(Bilden är från i somras, när vi var hemma hos Margot innan vi skulle ta studenten.)

Gick sen och skulle köpa sl kuponger till mig. Och han i kassan frågar om mamma är min syster.
Suck ;)
Men det var mamma som såg ung ut, inte jag som såg gammal ut iaf (y)

Åkte hem iaf, mötte frugan på apoteket för jag skulle hämta min skit.
Köpte godis också, yeeey!
Usch vilken godisgris jag är..
Men det är bra, kan vara nyttigt med godis. har hört att man måste få i sig socker också vettu!

Nu sitter jag här hemma, och ska strax äta. Pizza i ugnen, haha middag!
Precis fyllt i ett papper med grejer.. hemskt det är när man inte fattar saker alltså.
Men det funkade till slut iaf. topp topp

Dom ringde och väckte mig från förskolan imorse där jag jobbar lite ibland.
Frågade om idag men just idag skulle jag ju iväg, tråkigt med sant haha.
Men imorgon blire jobb. Ska bli skoj faktiskt.
Diggar stället (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0