Duktig är jag, work work.

Veckan har bara blivit till att jobba.
Jobbade kväll måndag, tisdag.
Idag 7.00-12.00.

Kämpigt var det idag, sov nästan ingenting inatt.
4 timmar tror jag det fick bli.
Låg och vred och vände på mig.. var hungrig.. alltihopa.
Men som tur var jobbade jag inte så länge.

Skulle träffat Zandra idag, men var helt slut verkligen!
Så det blev inte av..

Malin, och en annan Malin och Cassandra kom hit eftersom dom skulle ut med frugan.
Så dom drack och drack..
Camilla kom hit runt 22.30 och skulle vara chaufför till fyllona :)
Dom kom iväg runt 23 ändå.
Stackars Camilla haha..

Sen kom Camilla tillbaka och vi drack kaffe och mera kaffe.
Kollade på snygga korten jag fått från engångskameran haha från Spanien.

Nu har hon precis åkt, pratade med Elin också precis,
dom har stått i kö i ca 1,5 timme nu.
Fyfan jag skulle gå efter 20 min.
Uscha.

"Nu sitter jag här i min ensamhet..."
Haha.
Gör absolut ingenting.
Funderar på att städa lite.
Skulle "vilja" dammsuga,
men känns lite sent att göra det kl. 1 på natten eller?

Igår när jag hade jobbat,
möttes jag av min älskling som hade köpt 20 röda rosor till mig.
Finaste tjejen.
En ros för varje månad.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att läsa din blogg, nu blir det till att börja läsa den mer och mer :)

2010-08-06 @ 13:56:46
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0