Mysig regning film-lördag

Idag gick jag upp 7.00.
Skulle vara förberedd ifall någon på jobbet skulle vara sjuk.
Har ju knappt jobbat denna månad så det behövs..

Men det var ingen sjuk så jag fick mig ännu en slappar dag.
Börjar bli ruttet nu..
Men på måndag blire att jobba :)

Frugan var hemma runt 16.
Då åkte vi och handla på en gång, allt och ingenting.

Sen blev det hem, gick och hyrde film och åt lyxmat.
Tråkigt nog så var filmen inte så speciellt sevärd..
eller ja, den var dålig iaf.
Men en myskväll med min älskling,
det sitter aldrig fel.

Nu är det bara gäspar här hemma :)
Frugan och jag sitter här och gäspar medans Sommarkrysset är på tv i bakrunden, suck haha.

Imorgon fyller gammel Jakob 30 år!
Yeey.
Så det blir upp tidigt imorgon med, så är det fika och trevligt sällskap hos Smulan och Jakob runt 15 tiden.

Nu ska jag fortsätta "titta" på sommarkrysset!
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0